Kan man skicka sms till himmlen ???

 



Jambo igen pa er alla!!!

Vi har nu kommit en bit in på det nya året och tiden rusar verkligen iväg fort
nu och det närmar sig slutet på min vistelse här.
Den 28 dec var det precis ett år sedan jag miste min livskamrat och tidigt eller kanske
mer sent den natten var jag ute och såg på stjärnorna.
Ville så gärna berätta för honom om allt som händer här och speciellt om Vittnes.
Nu kan man ju inte skicka sms till himmlen men jag tror nog att han ler däruppe och tycker
att det var helt riktigt att jag åkte hit.

Senare under dagen pratade jag en hel del med Ewout som har hand om projektet och vi bestämde hur mitt fadderskap för Vittnes ska se ut. Jag kände att jag just denna vemodets dag fick en fin gåva i detta underbara flickebarn och det gör att jag känner att det är dags och tillåtet för mej att gå vidare med mitt liv. Dagen blev både vemodets och glädjens dag och jag känner mej lugn trygg och harmonisk.

När jag kom tillbaka från Kiganboni så hade det även kommit 4 nya volontarer  och jag måste säga att dom är helt underbara.

Unga  trevliga människor som har kommit att betyda mycket för mej. Vishal  har även gjort ett jättejobb genom genom att lyckas få ihop pengar till ett nytt barnhem.

Vi har väldigt trivsamt pa kvallarna med kortspel och trams och flams.

Kwaheri från mej för den har gången och tack för att ni tittar in hit.

Kramizar från mej




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0