Tårar och skratt...


I dag är det tårar och skatt... Tårar för att jag är så glad att få göra mitt livs resa..

Tårar av glädje för att mina vänner finns med mej.... Tårar av glädje för mina barn '
och barnbarn och alla vänner som suportar mej ..

Glädje för att ni finns och för att ni vill följa min resa i projektet  "Heart to Heart"
 Hoppas ni läser om  projektet för det är väldigt intressant och man förstår verkligen
att det lagts ner mycket jobb där och att det verkligen behövs, och jag är glad över
att få bidraga med det jag kan hjälpa till med.
Jag kommer att sätta in bilder och skriva här under mina tre månader och om det
funkar så kommer jag att sätta in bilder. Bilderna här har Maria Hageman
 som arbetar för Heart to Heart hjälpt mej att få och dom är tagna av Ewout Van Alphen
som var med  och startade projektet från början...
så ett stort tack till dom ...

Mamma Momma     
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0