Mina kära arbetskamrater


Ja så kom då den sista dagen på jobbet  på ett bra tag.
Försökte få med mej mina arbetskamrater ut på lunch
men icke då.  Väldigt upptagna var dom och på gränsen till frånvarande...  strax före tolv blev jag inskickad i lunchrummet och där står alla och har gjort hur fint som helst med lunch och presenter.. En påse grus utifall det skulle vara halt när jag kommer hem..Dom vet att jag hatar när det är halt på vägarna  och när man då kommer lite sent en sån dag frågar dom alltid "Var det släfft idag Momma" Jag går nämligen under namnet momma sedan jag kuta omkring på kryckor... En grubbelgubbe som ska hjälpa mej när eller om det blir problem i Afrika...... och en jättefin speciell ring. 
Jag måste säga att jag har världens bästa arbetskamrater... Hoppas dom håller sig i skinnet nu när Momma inte kan hålla ordning på dom... man vet ju att när katten är borta så.........
                                                                                



Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh, jag älskar grubbelgubbar! De är så söta! Vilket härligt hejdå!

2008-11-01 @ 15:47:34
URL: http://SandraL.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0