Packar ner och packar upp




Idag bara 9 dagar innan avresa...Huamej... Det känns ganska så pirrigt nu.... Packade och fick sen packa upp igen eftersom jag tydligen slängt ner alla kläder i resväskan... Tappade kontrollen ett tag men nu är det fixat tror jag ialla fall.
Flyger iväg nästa lördag till london och sedan vidare till Tanzania och där väntar den 22 timmars långa tågresan innan jag är framme. Många funderingar nu om hur det blir där men jag tror att tiden kommer att gå fort.. Kommer säkert att längta hem emellanåt och fälla en tår av saknad.. Ha det så bra nu allesammans...Jag slår på trumman när jag är framme...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det där med packningen känner jag igen. Just nu bor jag i princip i en resväska och ändå har jag inte lärt mig att packa rätt. :) Jag bara slänger ner allt, sätter mig på väskan, drar i dragkedjan så hårt jag kan och hoppas på att den inte spricker. :P

2008-11-01 @ 15:46:13
URL: http://SandraL.devote.se
Postat av: birgitta

Hej Momma. Va jag saknar dig redan!!!!! Du kom aldrig med dina juveler. M du har väl gjort som tanter brukar göra....gömt dem så du aldig hittar dem igen :D

Vilket datum drar du iväg?

Kramar i massor//Birgitta

2008-11-04 @ 09:28:16
Postat av: Gerdy

Kom du ihåg att ta med skoputs till stolpskorna?? Kram,saknar dej/Gerdy

2008-11-05 @ 16:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0