Framme i Afrika

Befinner mej nu pa barnhemmet i som ligger utanfor Mafinga.. en minst sagt äventyrlig resa med buss i tio timmar. Kanns  sa overkligt annu... Barnen kommer och vill bli lyftade sitta i kna... dom ar aven sa nyfiken pa allt man har i packningen. Hade inte kameran med idag men pa lordag kan jag satta in bilder...Hur som helst ar der underbart har i Mafinga.... jag bor i ett eget hus som jag delar med hansen och tuppen   vagg emellan som tur ar.. Vi hores pa lordag  
                                                               

Kram till er alla

 

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Hej Momma

Skönt att du är framme, välbehållen!!!

Hoppas att du har det bra, och att det finns gott om flygmyror ;)

Ha det gott. Kram kram

2008-11-12 @ 11:28:44
Postat av: Sandra

Äntligen lite bloggande! Skönt att du är framme. Ska bli kul att se bilder, gick det att ta med egen dator till internetcaféet alltså? Puss och kram!!!

2008-11-12 @ 16:41:58
URL: http://SandraL.devote.se
Postat av: Anki

Tjena arbetskompis

Känner mig lugn nu när du är framme! Började fundera om du fick till någon packning......

Vet inte var packlistan tog vägen????

Skönt med lite värme från hönsen om det är kallt på nätterna.Sköt om dig nu

Kram

2008-11-12 @ 19:21:24
Postat av: Stefan

Hej Mamma! Kul att det är bra...hoppas bara du får sova för tuppen...hihi...om inte ring mig så kommer jag ner med en träpåk och talar mannen i huset (tuppen)tillrätta.

Älskar dig min goa mor, familjen hälsar....

(Line ville åka med dig till afrika sa hon när vi kollade på planen som lyfte från arlanda, "en annan gång/dag" sa jag till henne)

2008-11-12 @ 21:20:11
Postat av: Linda "Fru Jansson"

Såg att min man hälsade från mig... men det går inte alls för sig... jag vill hälsa själv...

Skönt att se att du är framme... Det ska bli så kul att se lite bilder... det är så overkligt...

Kram på dig!

2008-11-12 @ 22:44:56
Postat av: sonja

Tack för sms:t. Kul att höra att allt gått bra och att Du ser ut att trivas. Ser fram emot fler bloggar.

Kram Faster

2008-11-13 @ 19:53:34
Postat av: Rekasta 1

Tjena, läget? Nu sitter vi här och dricker öl och tittar på en film. Om Stefan åker förbi dig för att slå ihjäl mannen (tuppen) i huset så var vänlig filma, Stefan är alltid lika rolig att kolla på! Du får ha det så bra så hörs vi imorgon, lördag. Hälsningar från Rekasta 1 :)

2008-11-14 @ 23:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0