Eländiga dag... Ficklampa och sänghimmel

Har varit här i Enköping 5 dagar nu. Haft det jättebra på alla sätt.
Har även hunnit med storstaden och det var helt suveränt bra.
Två dagar kvar nu och fortfarande ingen struktur på packningen
och inte på mej själv heller för den delen. Sen i dag framåt eftermiddagen började det kännas eländigt..  Vill helst gömma mej någonstans och stortjuta... Tror det beror på.. eller vet att det beror på att jag har så svårt att skiljas från människor jag tycker om och älskar... och nu är det värre än jag trodde. Hur som helst så har min dotter Charlotta fixat en bra lampa och myggnät i form av en sänghimmel..Lyxigt värre.... Fredag i morgon och massor att göra ...måste fixa myggmedel ,handsprit ,handskar m.m från apoteket och sen ska jag väl kolla packningen några gånger till innan jag är klar...Som vanligt i sista minuten men vore jag inte det så vore inte jag jag... och det vore ju synd
eftersom jag trivs med mitt lite snurriga jag..Ha ha ha....




Kommentarer
Postat av: Birgitta

Hej momma

Lycka till nu! Du fixar det här, tänk på den toksnygga stora svarta mannen som väntar på dig där ;)

Saknar dig tokmycket!!!!!

Kramar i massor

2008-11-07 @ 08:59:08
Postat av: Catharina

Hah ha... Saknar er också Kram

2008-11-07 @ 10:19:44
Postat av: Susanné

VA!????? Väntar det en stor toksnygg man på dig där nere??? Mamsi,mamsi don´t go down there now and tramsi! HA;HA LOVE

2008-11-10 @ 21:39:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0