En natt pa Hotell!!! Vilken lyx....







Jambo igen alla vanner som ger mej styrka.


Jag blir verkligen glad over era kommentarer. Har ar det varmt och igar akte jag och en annan  volontar till Iringa som ligger 8 mil fran Matanana. Tank vilken lyx med toalettstol och dusch pa hotellet. Igar kvall at vi god mat och tog ett glas vin. Gott som attan. Pa projektet ar allt bra och jag trivs med manniskorna dar. Varje kvall sammlas vi runt oppna elden dar vi lagar mat pratar sjunger och tamsar oss. Barnen som kommer pa dagarna ar helt underbara. Jag kallas far Bibi som betyder mormor.vilket ar en stor ara. Dom tycker det ar kul att klamma pa skinnet far det blir annu vitare da pa en Muzugos som betyder europe. Dom ar sa kramiga av sig och bra pa att roa sig med nastan ingenting. Det kanns bra att Heart to Heart finns for dessa barn sa dom far uppleva narhet och fa mat varje dag. Jag har nagra favoriter och dom heter Alfa som ar 4 ar men liten som en tvaaring, och Ima en go liten kille bada  trakigt nog hivsmittade. Sen har jar ju lilla Wittneys som ar den underbaraste lilla tjej jag sett. Jag och nagra till tar en paus i någon vecka för att smälta alla intryck.  Ska b.la ga pa en rastakväll ha ha .  Ha det sa bra mina vanner ..Hoppas att kunna satta in bilder pa mandag. Till Julia vill jag saga att halsningen gatt fram och det blev e gladje att fa den. Dom halsar tillbaka sa gott och sakert Alfa ocksa.
   
Kram och Kwaheri pa er.


Kommentarer
Postat av: sonja

Ha det så bra på weekenden och var rädd om Dig. Kram

2008-12-03 @ 09:45:38
Postat av: sonja

Du kommer kanske hem med rastafrisyr, då får vi se om Du får något besök av mig i Torvalla.

2008-12-03 @ 09:48:08
Postat av: Susanné

Hej älskade mamma! Gick det bra häromkvällen? Vart tar alla inlägg jag skriver vägen? Blir lika när jag skickat till Sandra ibland. Hussomhelst hoppas jag att detta kommer fram. I annat fall hoppas jag att du vet att jag tänker på dig. Imorgon eller oj då,skulle pappa fyllt 64 år. Det är helt galet att han inte är med oss. Hoppas han lever livet där han är,det gör han nog tror jag. Bounanotte kära mor och take care. Alla hälsar från lillängsgatan. KRAMS

2008-12-04 @ 00:49:41
Postat av: rekasta 1

vad skönt för dig med lite paus i 2 veckor! det låter som du har det jätte bra där borta, vilket är skönt att höra.. vi hörs och ses snart! :)

2008-12-04 @ 13:56:42
Postat av: Sandra

Hej momma! Härligt med hotell! Det är ju lyxigare än jag har här hemma. :P Haha, jag kan se dig framför mig där på rastaklubben! Go momma! Hoppas att du har det underbart trots allt som är hemskt. Kram!

2008-12-04 @ 14:33:37
URL: http://SandraL.devote.se
Postat av: Birgitta

Hej Momma. Hoppas att du har det bra. Hur va det nu med julkortet du tjatade om innan du åkte? Jag har ju lovat att skicka ett... men vart???? Hotell...vilket lyx!! M det unnar vi dig =)

Kram

2008-12-05 @ 16:46:47
Postat av: Stefan

Vilket härligt äventyr!!! Sug i dig kusse!

2008-12-10 @ 09:31:28
Postat av: kenneth

Jag ser att du har kommit till eländet,tror att det kan vara nytigt för alla, vi har det jäv-ligt bra här hemma i svedala fast det snöar mvh K

2008-12-15 @ 22:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0